باکت

قیمت پاکت بیل مکانیکی

شماره های تماس

قیمت پاکت بیل مکانیکی

قیمت پاکت بیل مکانیکی

اما اگر منظور شما “باکت بیل مکانیکی” است، در این صورت باکت به عنوان قسمتی از بیل مکانیکی در نظر گرفته می‌شود. باکت به شکل یک ظرف بزرگ و دارای دندانه‌های بریده شده است که به عنوان قسمت اصلی بیل مکانیکی برای کاوش و حمل مواد به کار می‌رود. باکت معمولاً با استفاده از سیستم هیدرولیک بیل مکانیکی قابل حرکت است و مواد معدنی، خاک، سنگ و سایر مواد سخت را برداشت و جابجا می‌کند.

به طور کلی، باکت بیل مکانیکی به عنوان قسمتی از بیل مکانیکی استفاده می‌شود که برای حمل و جابجایی مواد استفاده می‌شود.

بیل مکانیکی باکت یا همان “باکت بیل مکانیکی”، قسمتی از دستگاه بیل مکانیکی است که برای حمل و جابجایی مواد مانند خاک، شن، ماسه و سایر مواد سخت استفاده می‌شود. این باکت‌ها به شکل یک قفسه باز هستند و معمولاً از فلز ساخته می‌شوند تا دوام و مقاومت بالایی در برابر فشار، سایش و ضربات داشته باشند. طراحی باکت بیل مکانیکی بسته به نوع کاربرد و ظرفیت مورد نیاز متفاوت است، به عنوان مثال باکت‌ها می‌توانند به صورت کوچک و پهن، بزرگ و عمیق باشند.

 

 

قیمت پاکت بیل مکانیکی
قیمت پاکت بیل مکانیکی

بیل مکانیکی (Excavator) یک نوع ماشین سنگین است که برای حفاری، حفاری و جابجایی خاک، سنگ، بتن و سایر مواد استفاده می‌شود. بیل مکانیکی دارای یک سازه اصلی به نام “باکت” است که بر روی بازوی بیل مکانیکی نصب می‌شود. باکت بیل مکانیکی به شکل یک ظرف بزرگ و عمیق است که به کمک چند سیستم هیدرولیک باز و بسته می‌شود.

باکت بیل مکانیکی معمولاً از جنس فولاد ساخته شده و قوی و مقاوم است تا بتواند با مواد سخت و سنگینی که قرار است حفاری شود، مقابله کند. انواع مختلف باکت‌ها برای استفاده در شرایط مختلف موجود است، مانند باکت‌های عمومی، باکت‌های حفاری عمقی، باکت‌های پهن و غیره. همچنین، باکت‌ها می‌توانند دارای دندانه‌های برشی باشند که بتوانند خاک را باز کنند و مواد را با دقت بیشتری بردارند.

باکت بیل مکانیکی با کمک سیستم هیدرولیک بر روی بازوی بیل مکانیکی حرکت کرده و می‌تواند به صورت دلخواه بالا و پایین برود و باز شود و بسته شود. این امکان به عملکرد بیل مکانیکی کمک می‌کند و به این صورت مواد را برداشت و جابجا می‌کند.

 

کوماتسو یدک سازنده انواع پاکت بیل مکانیکی و لودر

‫0/5 ‫(0 نظر)
‫0/5 ‫(0 نظر)
شاید این مطلب برای شما مفید باشد:  باکت بیل مکانیکی کوماتسو pc 210

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: محتوا محافظت شده است!!