باکت

قیمت پاکت بیل بکهو

شماره های تماس

قیمت پاکت بیل بکهو

قیمت پاکت بیل بکهو

باکت بکهو لودر (Bucket Backhoe Loader) یا به طور کوتاه باکت بکهو، یک نوع ماشین سنگین است که در عملیات ساخت و ساز، حمل و نقل و حفاری استفاده می‌شود. این ماشین یک ترکیبی از بکهو (Backhoe) و لودر (Loader) است.

بخش بکهو این ماشین شامل یک باکت حفاری است که به عقب و جلو حرکت کرده و قابلیت حفاری و حفاری خاک را دارد. باکت بکهو قادر است خاک، سنگ و مواد دیگر را حفاری و برداشت کند.

بخش لودر این ماشین دارای یک باکت بزرگ به جلو است که برای جابجایی مواد سنگین مانند خاک، شن، شن و ماسه و مواد ساختمانی دیگر استفاده می‌شود. باکت لودر قادر است مواد را برداشت کرده و در محل مورد نظر قرار دهد.

باکت بکهو لودر به دلیل توانایی‌های متعدد خود، در پروژه‌های ساخت و ساز، حفاری خاک، پرتاب مواد، خاکبرداری و دیگر عملیات مرتبط با ساختمان‌سازی و حمل و نقل استفاده می‌شود.

 

قیمت پاکت بیل بکهو
قیمت پاکت بیل بکهو

باکت بکهو لودر عموماً شامل چهار بخش اصلی است:

بکهو (Backhoe): بکهو در قسمت پشت ماشین قرار دارد و شامل سه بخش اصلی است. بخش پایین تر، پایه بکهو است که به بدنه ماشین متصل شده و برای استحکام و پایداری بکهو مورد استفاده قرار می‌گیرد. بخش میانی، ساعتی که اجازه چرخش عمودی بکهو را می‌دهد تا بتواند خاک را حفاری کند. بخش بالا، باکت حفاری است که به عقب و جلو حرکت کرده و خاک را حفاری می‌کند.

لودر (Loader): بخش لودر در قسمت جلوی ماشین قرار دارد و شامل باکت بزرگی است که به عقب و جلو حرکت کرده و مواد سنگین را جمع‌آوری و جابجا می‌کند. باکت لودر معمولاً برای جمع‌آوری خاک، شن، شن و ماسه و مواد ساختمانی دیگر استفاده می‌شود.

برج (Boom): برج در قسمت پشت ماشین قرار دارد و بکهو را در زمان حفاری به بالا و پایین حرکت می‌دهد. برج قابلیت چرخش 180 درجه دارد تا بکهو را در جهت مورد نظر قرار دهد.

چرخ‌ها و موتور: باکت بکهو لودر معمولاً دارای چهار چرخ است که به آن اجازه می‌دهد در سطح زمین حرکت کند. موتور قدرتمندی درون باکت بکهو لودر نصب شده است که برای ایجاد توان مورد نیاز برای حرکت بکهو و لودر استفاده می‌شود

باکت بکهو لودر به دلیل چندین عملکرد در یک ماشین، در صنعت ساخت و ساز، عملیات جاده‌سازی، حفاری خاک، حمل و نقل مواد و دیگر فعالیت‌های مشابه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کوماتسو یدک ساخت و قیمت انواع پاکت بیل بکهو

 

‫0/5 ‫(0 نظر)
‫0/5 ‫(0 نظر)
شاید این مطلب برای شما مفید باشد:  پاکت لودر کوماتسو WA1200

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: محتوا محافظت شده است!!